בזמן האחרון נדמה כי פחים צבעוניים ענקיים מקיפים אותנו מכל עבר, מולם התושבים עלולים למצוא עצמם המומים מכמות המידע והפחים המורעפים עליהם. פעמים רבות אנו נוטים לחשוב כי נקיטת פעולה סביבתית כגון מיחזור קשורה באופן בלעדי למידת הידע הסביבתי שאדם מחזיק. אך למעשה נוכחנו לראות כי ילדים ומבוגרים כאחד נוטים לאמץ דפוסי התנהגות אקולוגיים כאשר הם נחשפים להסברה סביבתית חוויתית.

בניגוד להסברה המקובלת בעלוני מידע ותשדירי שירות, מספקת את התוכן הסביבתי גם לפלחי אוכלוסייה שהמידע הסביבתי מסובך ומורכב מדי עבורם ובכך היא רותמת את כלל שכבות האוכלוסייה למאמצי הרשות. כך לפתע ילדים מבינים את משמעות הקומפוסט או את הצורך בהענקת מחזור חיים שני לנייר. הדרך בה מועברת הסברה סביבתית חוויתית כוללת את המרכיבים הבאים:

  • כנסים וארועים סביבתיים
  • הצגות תיאטרון
  • סדנאות יצירה
  • מתחמי פעילות ואטרקציה
  • פעולות שיווק ויחסי ציבור
  • קמפיין פירסומי מקיף

ההסברה החוויתית מפשטת את המסר הסביבתי הסבוך שלעיתים מתקשה להגיע לתושבים וכמו כן היא תורמת להפחתת הטעויות בהפרדת הפסולת בקרב התושבים ועל כן בסופו של תהליך חוסכת כספים רבים לרשויות בהמנעות מהטמנה. מדדי ההצלחה שלנו באים לידי ביטוי באחוזי העלייה בהפרדת הפסולת והמספרים מעידים על הצלחות אדירות ברשויות בהן פעלנו.

חברת הדוב הירוק פועלת על מנת לתווך את החשיבות של הפרדה נכונה במקור באמצעים חווייתיים לתושבים על ידי שיווק שמבין את צרכי הלקוחות שלנו.

מה הסברה סביבתית יכולה לעשות בשבילך? מלא את פרטיך :

שם וארגון (חובה)

טלפון (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

 

רשומה זו פורסמה ב הכל על הסברה סביבתית חוויתית. סימנייה permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *